Pages

Klik Sini

...:: Hargai Masa Yang Ada ::...

Tuan Tanah

My photo
Sabah, Malaysia
Tujuan Blog ini saya wujudkan untuk perkongsian informasi kerjaya,hiburan mahupun promosi muzikal dan juga luahan individu selagi bahasa yang digunakan tidak berunsurkan kesat ataupun lucah | ♥ diharap blog ini boleh membantu para pembaca. Silakan menjadi follower yer.. Peace ♥ ( Klik iklan sekali .. hehe )

19 Jan 2012

Surat Khabar 3D

Semenjak China menerbitkan surat khabar tiga dimensi,menyebabkan permintaan masyarakat surat khabar 3-D ini semakin banyak dan mereka menginginkan lebih banyak lagi terbitan surat khabar 3-D tersebut.
Mendapat respon yang positif, maka para media massa juga merancang untuk memenuhi permintaan masyarakat tersebut. Surat khabar harian Hangzhou akan menerbitkan surat khabarnya dalam format 3-D juga, akan tetapi hanya dalam jumlah terhad untuk perkenalan awal.
Tabloid Inggris, The Sun, juga sudah mengumumkan bahwa mereka akan mengeluarkan surat khabar versi 3D terbitannya.Foto-foto di surat khabar 3-D ini pasti akan terlihat menarik sekali, oleh sebab itu bagi pemasang iklan ‘rumah dijual’ dalam surat khabar jenis 3-D ini merupakan media yang sesuai untuk mereka.
sumber | Berita2u.com
** Sila Klik Ads by Nuffnang | Layari Sapsai.FM | Gunakan Google Chrome utk paparan Lengkap ♥

0 comments: