Pages

Klik Sini

...:: Hargai Masa Yang Ada ::...

Tuan Tanah

My photo
Sabah, Malaysia
Tujuan Blog ini saya wujudkan untuk perkongsian informasi kerjaya,hiburan mahupun promosi muzikal dan juga luahan individu selagi bahasa yang digunakan tidak berunsurkan kesat ataupun lucah | ♥ diharap blog ini boleh membantu para pembaca. Silakan menjadi follower yer.. Peace ♥ ( Klik iklan sekali .. hehe )

21 Jan 2012

SPRM mula siasat pemain Perlis

KANGAR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) memulakan siasatan berhubung dakwaan berlaku kegiatan menjual perlawanan membabitkan pemain pasukan Perlis dalam Liga Perdana.
Untuk itu, beberapa pemain dan panel pengurusan dipanggil memberi keterangan di pejabat SPRM, hari ini.
Sumber berkata, pemain dan pengurusan pasukan Singa Utara itu dipanggil ke pejabat SPRM sejak waktu pagi dan selesai memberi keterangan pada lewat petang.
"SPRM baru memulakan siasatan hari ini dengan memanggil beberapa pemain dan wakil pengurusan pasukan Perlis.
"Masih awal menentukan bila siasatan akan selesai dan SPRM sendiri akan mengumumkan keputusan hasil siasatan itu pada masa sesuai kelak," katanya kepada Sinar Harian.
Laporan akhbar hari ini memetik Pengarah SPRM Perlis Alias Darus berkata, pihaknya tidak memanggil mana-mana pemain setakat semalam tetapi telah mengadakan pertemuan dengan pegawai-pegawai Persatuan Bola Sepak Perlis.
Sementara itu, usaha Sinar Harian menghubungi pengurus pasukan Perlis, Azhar Ahmad tidak berhasil apabila panggilan telefon tidak berjawab.
Siasatan itu dijalankan berikutan laporan mengenai wujudnya kes seumpama itu selepas perlawanan Liga Perdana antara MP Muar dengan Perlis yang menyaksikan skuad Singa Utara dibelasah 7-2, 9 Januari lalu.

www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. - sumber

Klik ads by Nuffnang | layari sapsai.fm | Gunakan Google Chrome utk paparan lengkap

0 comments: